NÁKUPNÍ KOŠÍK

V košíku nemáte žádnou položku

Zobrazit košík

Servis

SERVISY PODLE JEDNOTLIVÝCH ZNAČEK - SPOTŘEBNÍ ELEKTRONIKA

 

Výrobce

www stránky

Telefonický kontakt

AEG 

www.aeg-electrolux.cz

Servis   261 126 112

Baumatic

www.baumatic.cz

Servis   800 185 263

Info       483 577 200

 

Beko

www.bekosa.cz

Servis   220 105 371

Bosch

www.bosch-spotrebice.cz

Servis   251 095 543

Braun

www.braun.com/cz

Info       221 804 335

Candy + Hoover

www.candy-hoover.cz

Info       257 530 418

            257 534 008

Canon www.canon.cz

Info       296 335 619

            225 280 111 

De Longhi

www.delonghi.cz

Servis   736 763 622

            731 828353

            266 310 574

ECG

www.ecg.cz

Servis   800 121 120

Electrolux

www.electrolux.cz

Servis   261 126 112

ETA

www.eta.cz

Info       844 444 000

Funai www.funai.cz Servis   541 249 327

Gorenje

www.gorenje.cz

Info       800 105 505

JVC www.jvc.cz Info       323 618 911

Kenwood

www.kenwood.eu

 

Krups

www.krups.cz

info@cz.groupeseb.com

LG

www.lge.cz

Info       810 555 810

Melitta

www.melitta.cz

Info       800 606 806

             222 581 713

Mora

www.mora.cz

Info       800 105 505

Moulinex

www.moulinex.cz

info@cz.groupeseb.com

Olympus www.olympus.cz Info       800 167 777

Panasonic

www.panasonic.cz

Info       236 032 911

Recepce 236 032 511

Pioneer www.cz.pioneer.eu Info & service  234 706 700

Philips

www.philips.cz

Info       800 142 840

Rowenta

www.rowenta.cz

info@cz.groupeseb.com

Samsung

www.samsung.cz

Info       800 726 786

SHARP www.sharp.cz Info       800 880 865
SONY www.sony.cz Info       296 335 650

Siemens

www.siemens-spotrebice.cz

Info       251 095 555

Tefal

www.tefal.cz

info@cz.groupeseb.com

Whirlpool

www.whirlpool.cz

Servis   841 111 312

Info       841 111 313

Zanussi

www.zanussi.cz

Servis   261 126 112

Zelmer

www.zelmer.cz

Servis   596 423 710

 

STRUČNÝ POSTUP PŘI REKLAMACI

 

Zjistil(a) jste reklamci na Vašem výrobku

 

1.     Nalezněte v záručním listě nebo na internetu na stránkách výrobce (např.www.whirlpool.cz, www.electrolux.cz atd.) kontakt na nejbližší autorizovaný servis. V případě velkých spotřebičů (chladničky, pračky, televizory apod.) lze domluvit výjezd servisního technika na vaši adresu (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží osobně, kurýrem či poštou do servisu, kde bude reklamace odborně posouzena. Pro uplatnění reklamace v servisu doporučujeme dodat: daňový doklad (fakturu), záruční list (byl-li vydán), popis závady a kontakt na Vás.

            V případě, že není možné nebo nechcete uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu,       uplatněte reklamaci na adrese prodávajícího – Ing.Richard Síla, Jižní 118, Olomouc 779 00. Reklamaci musíme ze zákona vyřídit do 30 kalendářních dnů.

 

2.     V případě,že servis bude vyžadovat sevisní číslo (Seriál Number - S/N) a výrobní číslo            (Product Number - P/N), naleznete je:

 

·         chladničky, mrazáky, mikrovlnné trouby – uvnitř přístroje na boku u dveří (je nutné přístroj otevřít)

·         myčky – nahoře či z boku dvířek (je nutné přístroj otevřít)

·         odsavače – zespodu na vnitřním rámu

·         pračky – různé umístění – u modelů s předním plněním vepředu na rámu vstupního otvoru, u modelů s horním plněním vepředu nebo vzadu na skeletu.

 

3.    V servisu zjistili závadu na vašem přístroji jako neopravitelnou. Servisní technik vystaví protokol,kde zapíše,že se jedná o neopravitelnou reklamaci nebo je oprava nerentabilní s odkazem na řešení reklamace s prodejcem. V tomto případě protokol nakopírujte a pošlete poštou na naši provozovnu nebo nascanujte a pošlete na náš email. Obratem reklamaci odsouhlasíme.

 

 

4.     Následuje několik možností, jak reklamaci vyřídíme dle domluvy:

 

a)     vadný výrobek vyměníme zdarma za nový stejné značky a reklamovaný odvezeme, 

b)    vadný výrobek vyměníme zdarma za nový jiné značky dle Vašeho výběru a reklamovaný odvezeme. Rozdíl mezi cenami vyřešíme vrácením částky* v případě,že je cena nového výrobku nižší nebo doplacením ze strany zákazníka, v případě,že je cena vyšší než u reklamovaného výrobku.

c)     vadný výrobek zdarma svezeme na naši provozovnu a vrátíme peníze*.

* peníze vracíme převodem na účet, k reklamovanému výrobku připiště číslo Vašeho bankovního účtu.

 

 

Vyhledávání Vyhledat
Copyright © 2000 - 2018 sobchody.cz. Všechna práva vyhrazena.